Aktualności
Aktualności
Działania marketingowe są kluczowe dla budowania długofalowych relacji z klientem poprzez komunikację, personalizację, organizacje aktywności społecznych czy budowanie zaufania klientów. Warto więc brać udział w wydarzeniach takich jak EKG Reklamy!
Dobre relacje z klientami to sukces każdej firmy, dlatego strategie marketingowe często kładą duży nacisk na ich rozwój i utrzymywanie.
Dzięki gościnności Fabryki Magika po raz kolejny mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w tak wielkim wydarzeniu jakim jest EKG Reklamy. Mogliśmy posłuchać doświadczonych ekspertów, którzy podzielili się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem.
Wśród nich Maja Dylczyk – jedna z najbardziej doświadczonych producentek eventowych w Polsce. Paulina Kasprzyk – ekspertka w dziedzinie mediów społecznościowych czy Paweł Bucki, który wprowadził nas w tajniki koncepcji „Deep Work”.
Dziękujemy raz jeszcze Pawłowi Pawulowi i całej drużynie z Fabryki Magika za możliwość udziału w EKG Reklamy.
Była to dla nas niezwykła okazja do pozyskania wartościowych wskazówek i inspiracji, które będziemy mogli z powodzeniem zastosować w swoich działaniach marketingowych i eventowych.
Zapraszamy do kontaktu!