Gepard Kurier

Czym jest Gepard Kurier?

GEPARD Kurier to system zaprojektowany z myślą o lokalnych firmach kurierskich, które potrzebują rozwiązania do zarządzania przesyłkami.

System pozwala na utworzenie kont dla klientów, którzy mogą za jego pomocą nadawać paczki, tworzyć listy przewozowe bez potrzeby kontaktu telefonicznego ze zleceniodawcą.

W systemie można przepisywać klientom indywidualne ceny, rabaty i konta użytkowników dla konkretnych osób.

Bez instalacji = bez problemów

Gepard Kurier dostępny jest przez przeglądarkę internetową – działa na komputerach, tabletach i telefonach.

Zlecenia

Każdy klient po zalogowaniu może w łatwy i wygodny sposób złożyć zlecenie do nowego klienta, lub wybrać go z bazy adresowej.

Powiadomienie mailowe

Po utworzeniu zlecenia, możemy pobrać list przewozowy. Odbiorca dostanie go również w mailu potwierdzającym złożenie zlecenia.

Listy przewozowe

List przewozowy z unikalnym numerem i kodem kreskowym generowany jest domyślnie w trzech egzemplarzach:

  • dla klienta – potwierdzenie odbioru
  • do naklejenia na paczce jako etykieta adresowa
  • dla kierowcy do podpisania przez odbiorcę

Wybrane funkcjonalności

Zlecenia

Składanie zleceń z poziomu przeglądarki internetowej. Na komputerze, tablecie, lub telefonie

Adresy

Własna baza adresowa, do której można wysyłać paczki

Lista zleceń

Widok złożonych zleceń, ich statusów i dat.

Kompatybilność

Z naszego systemu będziesz mógł bezpośrednio wydrukować kopertę z adresem, list przewozowy, lub etykietę adresową w formacie DYMO.

Sprawdzenie

Dodawane firmy, będą sprawdzane w wielu bazach, abyś dostał o nich możliwie jak najwięcej informacji.

Grupy

Możesz dodać poszczególne osoby, do grup z odpowiednimi dla nich uprawnieniami.

Funkcjonalności - dla administratora - firmy kurierskiej

Baza firm

Dowolna ilość firm, do których można przypisać konta dla osób.

Osoby

Indywidualne konta dla każdej osoby w firmie.

Raporty

Możliwość wygenerować raportu przesyłek z zadanego okresu w formie pliku Excela oraz PDF

Kierowcy

Możliwość przypisania kierowcy obierającego i dostarczającego przesyłkę.

Cennik

Dowolna ilość rodzajów przesyłek wraz z cenami. Dodatkowo możliwość przypisywania indywidualnych rabatów poszczególnym klientom.

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie zleceń oraz klientów.

Archiwum

Baza przesyłek archiwalnych z historią i danymi odbiorcy, dostawcy, płatnika

Raporty

Wykresy – graficzna reprezentacja ilości zleceń w poszczególnych dniach i miesiącach.

Listy przewozowe

Automatycznie generowane, gotowe do druku listy przewozowego. Przystosowane również do czytników kodów kreskowych,

SMS

Możliwość wysyłki SMS do kierowcy lub klienta bezpośrednio z panelu administracyjnego.

Edycja zleceń

Korekty zleceń, adresów, płatników i dat doręczeń.

Statusy

Śledzenie statusów paczek – złożone, odebrane, w drodze do klienta, dostarczone.

GPS Tracking

Integracja z systemem śledzenia pojazdów – od razu wiadomo gdzie jest paczka i samochód.

Wdrożenie

System Gepard został wdrożony w firmie Krakowski Kurier Miejski pilotażowo w 2016 roku, a od czerwca 2017 roku działa już produkcyjnie jego nowa wersja.

Jakie były wyzwania i problemy w obsłudze firmy bez systemu?

Wraz z rosnącą ilością obsługiwanych klientów oraz nadawanych paczek coraz ciężej było nam zarządzać przesyłkami ręcznie.
Klienci często zlecali paczki przez telefon lub mailowo. Obsługa w ten sposób była pracochłonna.
Potrzebowaliśmy prostego systemu do zautomatyzowania procesu zamawiania przesyłek.

Jak jest obecnie?

Dzięki systemowi Gepard Kurier, składanie zamówień zostało znacząco uproszczone przez co możemy się skupić na kolejnych wyzwaniach.


Zostaw nam swój kontakt - zaprosimy Cię na testy