Czym jest Gepard Kurier?
GEPARD Kurier to system zaprojektowany z myślą o lokalnych firmach kurierskich, które potrzebują rozwiązania do zarządzania przesyłkami.
System pozwala na utworzenie kont dla klientów, którzy mogą za jego pomocą nadawać paczki, tworzyć listy przewozowe bez potrzeby kontaktu telefonicznego ze zleceniodawcą.
W systemie można przepisywać klientom indywidualne ceny, rabaty i konta użytkowników dla konkretnych osób.
Bez instalacji = bez problemów
Gepard Kurier dostępny jest przez przeglądarkę internetową – działa na komputerach, tabletach i telefonach.

Zlecenia
Każdy klient po zalogowaniu może w łatwy i wygodny sposób złożyć zlecenie do nowego klienta, lub wybrać go z bazy adresowej.


Powiadomienie mailowe
Po utworzeniu zlecenia, możemy pobrać list przewozowy. Odbiorca dostanie go również w mailu potwierdzającym złożenie zlecenia.
Listy przewozowe
List przewozowy z unikalnym numerem i kodem kreskowym generowany jest domyślnie w trzech egzemplarzach:
- dla klienta – potwierdzenie odbioru
- do naklejenia na paczce jako etykieta adresowa
- dla kierowcy do podpisania przez odbiorcę

Wybrane funkcjonalności
Funkcjonalności - dla administratora - firmy kurierskiej
Wdrożenie
System Gepard został wdrożony w firmie Krakowski Kurier Miejski pilotażowo w 2016 roku, a od czerwca 2017 roku działa już produkcyjnie jego nowa wersja.
Jakie były wyzwania i problemy w obsłudze firmy bez systemu?
Wraz z rosnącą ilością obsługiwanych klientów oraz nadawanych paczek coraz ciężej było nam zarządzać przesyłkami ręcznie.
Klienci często zlecali paczki przez telefon lub mailowo. Obsługa w ten sposób była pracochłonna.
Potrzebowaliśmy prostego systemu do zautomatyzowania procesu zamawiania przesyłek.
Jak jest obecnie?
Dzięki systemowi Gepard Kurier, składanie zamówień zostało znacząco uproszczone przez co możemy się skupić na kolejnych wyzwaniach.
