Sokół CRM

Czym jest Sokół CRM?

SOKÓŁ CRM to nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami i projektami sprzedażowymi działający przez przeglądarkę internetową – z komputerów, tabletów i telefonów.

Pomaga utrzymać wszystkie ważne informacje dotyczące projektów, zadań, firm w jednym miejscu.

Bez instalacji = bez problemów

Sokół CRM dostępny jest przez przeglądarkę internetową – działa na komputerach, tabletach i telefonach.

Dlaczego warto?

Kilka lat temu sami szukaliśmy łatwego systemu CRM. Większość dostępnych rozwiązań była przeładowana funkcjami, które były nam zbędne, a brakowało innych ważnych elementów. Tak z potrzeby chwili zrodził się pomysł stworzenia własnego rozwiązania.

Jeśli prowadzisz firmę i działasz w B2B, zadzwoń lub napisz do nas. Pokażemy jak działa nasz system i chętnie posłuchamy czego potrzeba w Twojej firmie.

Uporządkuj swoje zadania i kontakty

Dzięki naszemu rozwiązaniu, w bardzo prosty sposób zorganizujesz swoje kontakty i zadania – o niczym nie zapomnisz.

Odbiorcy w zasięgu ręki

Jasna i przejrzysta baza klientów umożliwia szybki kontakt z wybranymi osobami.

Sprzedaż pod kontrolą

Możesz na bieżąco kontrolować wyniki swoje i swojej firmy. Banalnie proste dodawanie i edycja leadów sprzedażowych, pozwolą Ci na bezproblemowe zapisanie najważniejszych rzeczy, a system dodatkowo obliczy na podstawie skonfigurowanych parametrów szansę wygrania tematu.

Funkcjonalności

Firmy

Łatwo dodaj nową firmę podając jedynie numer NIP – reszta zostanie pobrana automatycznie.

Mapa

Wszystkie firmy w systemie są widoczne na mapie, z możliwością wyznaczenia trasy i czasu dojazdu z Twojej lokalizacji.

Powiązania

Możesz powiązać z firmą osoby oraz leady – wszystko będzie w jednym miejscu.

Kompatybilność

Z naszego systemu będziesz mógł bezpośrednio wydrukować kopertę z adresem, lub etykietę adresową w formacie DYMO.

Sprawdzenie

Dodawane firmy, będą sprawdzane w wielu bazach, abyś dostał o nich możliwie jak najwięcej informacji.

Grupy

Możesz określić, czy dana firma jest np. dostawcą, czy odbiorcą.

Osoby

Dodaj osobę, jej zdjęcie i przypisz do odpowiedniej firmy.

Szanse

Obliczymy szanse na pozytywne zakończenie projektu, na podstawie zaawansowanego algorytmu statystycznego i wprowadzonych danych.

Raporty

Możesz wygenerować raport danych posortowany ze względu na firmę, leada lub użytkownika.

Produkty

Dodaj swoje produkty do systemu aby usprawnić w przyszłości tworzenie ofert wprost z naszego CRM.

Integracja

Nasz system może integrować się z bazami XML, dzięki czemu wszystkie Twoje kontakty będą dostępne w jednym miejscu i będziesz mógł je łatwo wyszukać.

Leady

Funkcja leadów pozwala na zachowanie w jednym miejscu wszystkich najważniejszych informacji o projekcie, nad którym właśnie pracujesz.

Zarządzanie

Dodaj nowe statusy, przekaż innej osobie, oznacz jako ważny – zarządzaj swoimi projektami aby działać najwydajniej.

Archiwum

Jeśli będziesz potrzebował wyszukać informacje o zakończonym już projekcie, nie będziesz miał z tym żadnego problemu. Archiwum i przeszukiwanie go, pomoże Ci odnaleźć to, czego szukałeś.

Kurier

Wysyłaj przesyłki DHL i FedEX bezpośrednio z systemu CRM, bez potrzeby logowania do osobnego systemu i przepisywania danych adresata.

Terminy

Jeśli działania nad projektem będziesz kontynuować w konkretnym terminie, odrocz je i dodaj do swojego kalendarza – nie zapomnisz.

Jedno miejsce

Z naszego systemu możesz wysłać maila bezpośrednio do klienta jak i wygenerować ofertę handlową na podstawie szablonu.

Zadania

Przydziel zadania swoim pracownikom i kontroluj zadania. Możesz również przydzielić je sobie, by o niczym nie zapomnieć.

Oferty

Stwórz dobrze wyglądającą ofertę wprost z systemu – zajmie to mniej niż minutę. Prosto i elegancko.

Wyszukiwanie

Szybko i bez problemu wyszukaj interesującą firmę, osobę lub projekt.

Już niebawem

Integracja z systemem Firmatec, wysyłka paczek kurierskich DHL i FEDEX bezpośrednio z CRM.


Zostaw nam swój kontakt - zaprosimy Cię na testy